You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
מכבי חיפה החתימה יליד 2008, שישחק בקבוצת הנוער
רואים בו שחקן נוער כבר בעונה הקרובה. נעם שטייפמן במעמד החתימה לצידו של המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה, גל אלברמן (צילום: מדיה מכבי חיפה)

מכבי חיפה החתימה יליד 2008, שישחק בקבוצת הנוער

הנהלת מחלקת הנוער של מכבי חיפה מודיעה על החתמתו של שחקן הגנה יליד 2008, שמיועד להשתלב כבר בעונה הקרובה בשורות סגנית אלופת המדינה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

קבוצת נערים א' של מכבי חיפה סיימה זה מכבר עונה מאכזבת, בשיפולי הצמרת של טבלת ליגת העל, הרחק ממאבק האליפות. סיפור ההצלחה הגדול ביותר של הקבוצה בעונה האחרונה הוא השתלבותו של הבלם נעם שטייפמן, יליד 2008, שהחל את דרכו במחלקת הנוער בקבוצת טרום ב'. השחקן רשם בעונה האחרונה 28 הופעות בכל המסגרות במדי קבוצת נערים א', כשב-25 מהן עלה בהרכב ורק ב-5 משחקים לא השלים זמן משחק מלא. גולת הכותרת - השחקן כבש 6 שערים בעונה האחרונה. הנהלת מחלקת הנוער של מכבי חיפה הודיעה על החתמתו של השחקן על חוזה מקצועני ראשון. השחקן מיועד לשחק בקבוצת הנוער, למרות שהוא בגיל נערים א'.

קבוצת הנוער של מכבי חיפה איבדה בעונה האחרונה את כתר האליפות. את העונה היא סיימה אמנם במקום השני, אך במרחק 15 נקודות מהאלופה, מכבי חיפה, כאשר בשום שלב של העונה לא מצאה את עצמה הקבוצה כפקטור במאבק על האליפות. את הקבוצה יוביל בעונה הקרובה איתי מרדכי, שסיים פרק בנבחרות ישראל והוביל בעבר 4 פעמים קבוצות נוער של המועדון לזכיות באליפות - מה שבאופן טבעי מעלה את הציפיות ממכבי חיפה בנוגע לעונה הבאה.

מנהל מחלקת הנוער של מכבי, עופר פביאן, התייחס באתר הרשמי של המועדון להחתמתו של השחקן: "רוצה לברך את נועם על החתימה והמשך ההתקשרות עם מועדון הכדורגל מכבי חיפה. נועם שחקן מצוין ואנחנו מאושרים להמשיך ולהנות מכישוריו על המגרש ומחוצה לו גם בשנים הקרובות בירוק. בהצלחה לכולנו".


די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

חדש באתר

דעה: קבוצות נוער אמורות להיות חלון ראווה של תוצרת מחלקת הנוער. השקעה כספית נכבדת בשחקני חיזוק עושה עוול לשחקנים ותיקים ב...